מוצרי שיווק ומתנות ללקוחות

יש מתנות שעוברות כמו הרף עין ולא מותירות שום רישום. יש מתנות שנשארות וטובעות חותם. יש מתנות עם ערך מוסף שיווקי. יש מתנות שגרתיות וצפויות ויש מתנות מחוץ לקופסה, המרגשות בהיותן לא צפויות.

אתם יכולים לתת מתנה כגון: חבילת ספא ליחיד או זוגית, טיול טרקטורונים או סוסים, אטרקציה אקסטרימית, סוף שבוע במלון או בצימר, הפלגה או צניחה, טיסה חווייתית בשמי הארץ ועוד.

 כאשר אתם מפנקים לקוחות מועדפים או כאלה שחשוב לכם לשמר ולתחזק אותם אתם יכולים להוסיף ברכה על נייר הנושא את הלוגו שלכם ובכך להפוך את המתנה למוצר שיווקי מכל בחינה.

אפשר לתת מתנה יפה ושימושית שבאמצעותה תוכלו לשווק את עצמכם כמותג-אם כמתנה נפרדת ואם כתוספת למתנה גדולה יותר: דיסק און כי ממותג, עכבר אופטי, עכבר אלחוטי, מפצלי USB, עטים, מטריות ותיקים ממותגים, כרטיסים מגנטיים ממותגים ועוד.

מתנה המשלבת את המהנה עם המועיל היא מבחינת מעניקי המתנה המתנה האידיאלית. זו מתנה שבה גם מעניקי המתנה מקבלים ערך מוסף מהענקתה, ודאי לטווח ארוך. שימוש במתנות לצורף קידום עסק וכחלק מתכנית שיווקית כוללת הוא חלק טבעי ולגיטימי מהתנהלות עסקים וחברות. עם סיבה למתנה או בלעדיה- מתנה תמיד תתקבל בעין יפה ובלב חפץ.

חגים ומועדים בכלל והגדולים שבהם, כגון פסח וראש השנה בפרט, שבהם מקומות עבודה נוהגים לחלק מתנות לעובדיהם, לספקיהם וללקוחותיהם הם זמן מתאים לבטא בו את המיוחד והמאפיין את החברה או העסק. מתנה שממחישה את רוחב הלב, המקוריות, היצירתיות והמחשבה על מקבל המתנה היא מתנה עצמתית ומרשימה מכל בחינה.

מוצרים שיווקיים המשמשים גם מוצרים לקידום מכירות ויחסי ציבור  הם מוצרים המתאימים למתנות או כחלק מהן. אם אתם רוצים ומוכנים להשקיע סכום כסף מכובד במתנה ללקוחות תוכלו לשלב במתנה גם מוצר שיווקי שעלותו נמוכה ביחס למתנה הגדולה והעיקרית ובכך לחזק את מעמד המותג שלכם בתודעתו של הלקוח.

בכלל, כל לקוח שמקבל מתנה מספק מוצר או שירות מחזק את דעתו החיובית על אודות מעניק המתנה. לקוח שחש מוערך ומכובד מעצם קבלת המתנה יהיה לקוח נאמן ומחויב יותר, אולי אף לקוח שלא יידרשו מאמצי שכנוע מיוחדים על מנת לשמר אותו כלקוח.

חברה או עסק שאינם שוקטים על השמרים – קל וחומר אינם קופאים עליהם- היודעים להעריך את חשיבות מתן יחס אישי ללקוח, אשר מתנה מיוחדת, המשולבת עם מוצר שיווקי, מהווה המחשה והוכחה לו, עושים מעשה אנושי ראוי ויפה המשתלב עם האסטרטגיה העסקית שלהם.

עסק הרואה בלקוח את החשוב בנכסיו, המצדיק ואף מחייב השקעה בו, ודאי זורע באמצעות מתנה עם ערך מוסף שיווקי זרעים של תקווה, שיצמחו ויניבו עם הזמן פרי- נאמנות של הלקוח שמהווה חלק מהגרעין הקשה, היציב והקבוע, של מאגר לקוחות העסק.

יש לך שאלה?

...Loading...
Loading...